Pilihanraya Kecil DUN N.29 Batang Ai, Sarawak

EXCLUSIVE : CONFESSIONS OF FORMER PAKATAN RAKYAT EXCO

Thursday, April 2, 2009

Parti Kebangsaan Sarawak (SNAP) penyokong BN

Lubok Antu, Rabu : Parti Kebangsaan Sarawak (SNAP) akan menjadi penyokong kepada Barisan Nasional (BN). Demikian dinyatakan oleh Larry Linang Jawan ketika mengadakan siding media di Pusat Gerakan Barisan Nasional (BN) di sini petang semalam.


‘’Di peringkat kebangsaan, BN masih mengiktiraf SNAP sebagai sebahagian daripada komponen mereka. Ini adalah kerana SNAP tidak dibatalkan pendaftarannya tetapi hanya terdapat sedikit masalah teknikal yang yang dialami Pendaftar Pertubuhan (ROS)’’, kata beliau.
Beliau juga mengatakan yang SNAP menyokong calon BN dan berpendapat yang calon BN, Malcolm Mussen Lamoh adalah seorang yang cukup berpengalaman dan dia mampu membantu pengundi di Batang Ai.

Di dalam majlis yang sama, Mussen menyatakan beliau patut dibei peluang walaupun masih baru di dalam politik dan rakyat patut tahyu siapa yang patut mereka undi ketika hari pengundian kelak.


‘’ Saya percaya pengundi di Batang Ai akan menggunakan penilaian mereka sebaik mungkin untuk membuat keputusan siapa yang patut mereka diundi.

No comments:

Post a Comment