Pilihanraya Kecil DUN N.29 Batang Ai, Sarawak

EXCLUSIVE : CONFESSIONS OF FORMER PAKATAN RAKYAT EXCO

Saturday, April 4, 2009

Wanita BN Sarawak bekerja keras di Batang Ai - Shahrizat

LUBOK ANTU, 4 April (Bernama) -- Ketua Pergerakan Wanita Umno Malaysia Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil yang juga Ketua Jentera Wanita Barisan Nasional (BN) gembira dengan komitmen dan dedikasi yang ditunjukkan oleh wanita BN Sarawak pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Batang Ai di sini.

Katanya beliau melihat jentera wanita BN di Batang Ai yang diterajui Ketua Wanita Parti Rakyat Sarawak (PRS) Doris Sophia Brodie bekerja keras sejak hari penamaan calon pada 29 Mac lagi, dengan membanyakkan kempen ke rumah-rumah panjang.

"Di samping itu dia juga membantu dalam mengemudi bilik gerakan BN di Batang Ai ini," katanya kepada pemberita selepas mengadakan perjumpaan dengan Pengerusi Wanita BN Sarawak Senator Datuk Seri Empiang Jabu dan Menteri Muda di Pejabat Ketua Menteri Sarawak Fatimah Abdullah pagi tadi.

Beliau berkata pengundi di Batang Ai kelihatan memberi isyarat jelas akan menolak Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan tidak sanggup untuk menggadai masa depan rakyat di Sarawak kepada parti itu.

Shahrizat berkata beliau juga melihat PKR tidak mampu untuk menyatukan rakyat berbilang kaum dan agama di Sarawak.

Pilihan raya kecil DUN Batang Ai dengan 8,006 pengundi berdaftar Selasa ini menyaksikan pertandingan satu lawan satu antara calon BN Malcolm Mussen Lamohdan calon PKR Jawah Gerang.

No comments:

Post a Comment